2017. július 21., péntek

Provokujú ma, že zapálil zapálil, smial sa drifter po českom šampionáte

Pochádza z Liberca, prv korčuľoval na ľade, teraz korčúľ na asfalte. "Krasokorčuľovanie je minulosť. V dávnych dobách som úspechy mal, na republike som skončil druhý, ale teraz už to nešlo. Predminulý rok som skončil, "prezradil; ovládal trojité skoky, štvorité ešte nie. Trénoval ho Juraj sviatky, multišampion Slovenska.

Pretekárske jazda kontrolovaným šmykom ale krasobruslením zaváňa, čo sami drifteri priznávajú. Bodujú je rozhodca a hodnotí sa aj ladnosť jazdy: rýchlosť a uhol driftu, tesnosť prechodu okolo určených bodov, v tandemové jazde vytvárania tlaku na súpera a kopírovanie jeho šmykov.

"Je to vážne dosť podobné," prikyvuje dvadsaťjedenročný zapálil.Opäť je teda závislý nielen na svojich schopnostiach, ale aj na priazni roz hodcov. "Samozrejme každého niečo niekedy naštve, vidíte to inak, ale pri drifte sa rozhodca snaží byť spravodliví."

Autá zapálil fascinovala odmala, vlastnú zbierku modelov na diaľkové ovládanie. "Mal som rád hlavne bavoráky, zišla sa jedna a jedna, privoňali sme k motošportu a stal som sa Drifter. Prišlo to samo, "vykresľuje. Práve vozidlá BMW sú medzi smykaři najpoužívanejšie.

Rodičia ho podporujú aj sponzorujú. "Boli pre. Za tri štyri roky som prešiel nejakým vývojom, dovolím si viac než na začiatku kariéry. "

Prechádzať zákruty bokom, to chce kumšt aj odvahu.Zapálil trénoval na letiskách alebo parkoviskách.

"Nehodu som pri učení nemal, ale pretočil som sa snáď tisíckrát. Alebo dvoutisíckrát, "vybavuje si a začiatočníkom radí:" Chce to najprv slabšie auto, postupne zvyšovať výkon a zdokonaľovať sa. "V bežnej prevádzke sa mu pretekárske skúsenosti hodili. "Bohužiaľ som mal na ceste pár búračiek. Človek dostane hodiny, koľkokrát mi zachránilo zadok, že to viem ovládať. "

Je niekoľko techník, ako auto dostať do riadeného šmyku. "Plynom, trhnutím volantu alebo použitím ručnej brzdy. Záleží na trati. Na mosteckom autodromu mi najviac vyhovovala rúčka, "približuje.

Do prvej zákruty sa tam vozy rútili rýchlosťou okolo 160 kilometrov za hodinu! "Náročná trať, oproti minulému roku rýchlejší.Nástrel do prvej zákruty sa naozaj jazdí vo fofr, nie je priestor na žiadnu chybu. "Ale aj keď príde, nemá fatálne následky. "Na okruhoch je to bezpečnejšie a profesionálnejšie než na letisku."

Koho drifteri zvezú, ten zvyčajne vidia len fľakatý svet, šmuhy. Piloti sú v pokoji, nie zmätení. "Človek sa to naučia a potom ide ako automat." Avšak nie je to presne ako vo filme Rýchlo a zbesilo. "So závodným driftom to má len málo spoločného, ​​je to veľa prifarben é."

zapálil sníva o veľkom pretekanie. "Rád by som sa pozrel do sveta a tam sa príjemne umiestnil.Či už vo svetovej sérii Formula D alebo D1, alebo v európskom šampionáte, čo sú Drift Allstars a King of Europe Drift. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése