2017. július 20., csütörtök

Jícha láka prestup z Kielu do Barcelony, nie však kvôli peniazom

Podľa denníka Kieler Nachrichten Jícha požiadal predstaviteľa Kieli, aby ho predali do Barcelony, ktorá o neho má záujem. V dnešnom otvorenom rozhovore údajne priznal, že by štvorročnú zmluvu v katalánskom veľkoklubu rád prijal aj z existenčných dôvodov.

"V súčasnosti mám bet365 bezsenné noci. Do situácie, že by som opustil klub, ktorý tak milujem, som sa nikdy nechcel dostať. Túžil som tu zakončiť kariéru.Ale teraz mi nezostáva než prosiť THW, aby ma rýchlo predali a tým mi pomohli, "povedal Jícha regionálnemu denníku.

V tlačovom vyhlásení svojej zastupujúcej agentúry Sport Invest Marketing však odmietol špekulácie tlače, že prestup chystá predovšetkým kvôli finančnej kr� �zu. "Áno, mám nejaké záväzky z minulosti, na ktoré musím myslieť pri plánovaní budúcnosti, ale to neznamená, že by som trpel núdzou," povedal.

Podľa denníka Kieler Nachrichten Jícha požiadal predstaviteľa Kieli, aby ho predali do Barcelony, ktorá o neho má záujem.


V otvorenom rozhovore údajne priznal, že by štvorročnú zmluvu v katalánskom veľkoklubu rád prijal aj z existenčných dôvodov.

"V súčasnosti mám bezsenné noci.Do situácie, že by som opustil klub, ktorý tak milujem, som sa nikdy nechcel dostať. Túžil som tu zakončiť kariéru. Ale teraz mi nezostáva než prosiť THW, aby ma rýchlo predali a tým mi pomohli, "povedal Jícha regionálnemu denníku.

V tlačovom vyhlásení svojej zastupujúcej agentúry Sport Invest Marketing však odmietol špekulácie tlače, že prestup chystá predovšetkým kvôli finančnej krízu. "Áno, mám nejaké záväzky z minulosti, na ktoré musím myslieť pri plánovaní budúcnosti, ale to neznamená, že by som trpel núdzou," povedal.

Kiel je postavený na jeho osobnosti a chcel v ňom ukončiť kariéru, lenže náhla ponuka Barcelony jeho plány zmenila. "Nebola finančne najvyššej, akú som kedy dostal.Ale je veľmi zaujímavá nielen ekonomicky, ale aj z pohľadu toho, že môžem naďalej bojovať o vysoké športové ciele vrátane Ligy majstrov. A predovšetkým: ide o štvorročný kontrakt a v mojom veku už som ani nepočítal, že mi niekto takúto ponuku predloží, "uviedol tridsaťtriročný Jícha.

Najlepší hádzanári sveta za rok 2010 však priznal, že má finančné problémy. Tie sa viažu k jeho pôsobenie v tíme TBV Lemgo, kedy sa spoločne s viac ako dvoma desiatkami profesionálnych hádzanárov stal obeťou škandálu s nehnuteľnosťami.

"Keď som prišiel v roku 2006 zo Švajčiarska do TBV Lemgo, spoľahol som sa na jedného finančného poradcu a rovnako ako mnoho ďalších bundesligových hráčov som investoval veľa peňazí do nehnuteľností.Bol som mladý, naivný a nevedel som nemecky, "povedal nemeckému tlače Jícha. "Až po štyroch rokoch som zistil, že sa z toho pre mňa vyvinul problém. Spadol som do hlbokej pasce, "uviedol plzenský rodák.

Jíchova finančná situácia sa odvtedy zlepšila, následky však stále nesie. "Veľa sa toho od tej doby posunulo správnym smerom, avšak stále je to tak, že na to musím vydať mesačne zhruba 40 percent svojho platu," povedal český hádzanári.

Priznal, že ponúkaná štvorročná zmluva v Barcelone sa z finančného hľadiska rovná päťročnému kontraktu v Kieli. "Bola by to veľká pomoc. Ľudia vo vedení Kieli o tom vedia.Zo športového hľadiska tu musím zostať, ako otec od rodiny mám naopak takmer povinnosť do Barcelony odísť, "uviedol Jícha.

V severonemeckom klube hrá od roku 2007 a za osem rokov v drese THW získal 14 trofejí vrátane siedmich nemeckých titulov a dvoch triumfov v Lige majstrov. V Kielu má zmluvu ešte na jednu sezónu s ročnou opciou, však teraz chce klub s ťažkým srdcom opustiť.

"V Barcelone začína príprava na novú sezónu 3. augusta. Viem, že klub dal Kieli poslednú ponuku, "povedal Jícha, ktorý by mal v tíme úradujúcich víťazov Ligy majstrov nahradiť odchádzajúci francúzsku hviezdu bet 365 Nikola Karabatić. "Viem, že ešte do roku 2019 môžem hrať na vysokej úrovni.To ale hovoria všetci hráči, ktorí si chcú vyjasniť svoju budúcnosť, "dodal so smiechom ťahúň českej reprezentácie.

Vedenie Kieli má pre Jíchovy ťažkosti pochopenie, nehodlá sa však svojej opory len tak vzdať. "Musí (Jícha) riešiť veľký prob lém," povedal agentúre SID obchodný šéf klubu Thorsten Storm. "Ale je nutné mať bet365 bonus pochopenie aj pre nás. Musíme mať na zreteli záujem tímu a celého klubu, máme samozrejme aj svoje športové ciele, "uviedol Storm, podľa bet365 stavky ktorého je mesiac pred štartom ligy zložité zohnať za hráča Jíchova kalibru zodpovedajúcu náhradu.

Rokovania o odchode slovenskej spojky sa povedú od štvrtka, kedy sa Storm vráti z dovolenky.

bet365 mobil

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése